dilluns, 14 d’abril del 2014

¿Què és poesia?


Avui he acabat de llegir un dels llibres que he utilitzat per a fer el marc teòric del meu Treball Final de Grau, i senzillament, els ho vull recomanar. 

És un llibre en el qual podem deduir què és la poesia segons l'autor Miquel Martí i Pol. Un llibre que considero molt profund, igual que la majoria dels seus poemes. Un llibre que narra diferents situacions de la seva vida a través de conferencies donades o, més ben dit, llegides, la majoria, per la seva filla en diferents institucions. Llibre on l'autor explica l'experiència de ser poeta i de la poesia en general.

El recomano a tot aquell que estigui interessat en la poesia, ja sigui infantil, juvenil o per adults. I, especialment, per tots els que es considerin Martipolians (jo, des que el vaig descobrir ja em sento una seguidora més). 

Simplement, agafeu-lo a les meravelloses biblioteques públiques del nostre territori o adquiriu-lo en les diverses llibreries si sou uns apassionats dels llibres. Jo, tinc clar quin regal vull per Sant Jordi. 


Què és poesia?

¿Què és poesia? de Miquel Martí i Pol. 
Barcelona: Editorial Empúries, 2002. 

1 comentari: